Nu är alla vårens matcher färdigspelade och det är dags för välbehövlig vila för många lag. För andra lag blir det en kortare ledighet innan sommarens cupäventyr startar. Från styrelsen och kansliet vill vi passa på att tacka alla ledare, lagföräldrar och vårdnadshavare för er ideella insats för föreningen. Det ideella engagemanget är en nyckel till att föreningslivet ska leva vidare. Tack Alla!
Vi utvecklas som förening, som spelare och som lag som har lett fram till många fina prestationer och resultat under våren. Bra jobbat alla spelare som tränar och spelar matcher för att utvecklas till bättre spelare och människor. Tack Alla!
Passa nu på att ladda batterierna under sommaren så ses vi i augusti.
Vi önskar er en skön sommar och ledighet!
//Styrelse & Kansli