Innan midsommarfirandet förra veckan, mötte vi LB07 borta på Brovallen. Vi hade revansch att utkräva efter förlusten i hemmamötet. Dock just denna dag var vi inte nära poäng. Vi saknade intensitet i både löpningarna och i duellspelet. LB07 var klart hetare matchen igenom än vad vi var och ledde med 3-0 efter första halvlek. LB07 gjorde ytterligare två mål efter halvtidsvilan och vann därmed matchen med 5-0. Ytterligare en match återstår innan sommarledighet, HGH FC borta, och vi får försöka ladda om och göra en bra prestation i vårsäsongens sista match. Framåt Nike!